Totale kantoorinrichting door OKA
Een inspirerende werkplek oogt niet alleen mooi, maar heeft ook een positieve impact op je werknemers, hun productiviteit en hun welzijn. Dat is pas een werkplek die écht werkt.
OKA is specialist in het ontwerpen en inrichten van werkplekken op maat van jouw organisatie.
Hoe gaan we te werk?
Meer dan 5000 klanten vertrouwen ons al, kom erbij!
OKA Office Furniture, de onmisbare partner voor de inrichting van uw professionele ruimtes.
Al bijna 40 jaar laten wij de mooiste projecten tot leven komen in België.
Onze missie? Je warm en ergonomisch designmeubilair aanbieden en zo je werkruimte tot een aantrekkelijke en inspirerende plek om te toveren.
Onze voorraad van 4.500 m² en onze interne leverings-/montageteams stellen ons in staat u zo goed mogelijk te bedienen.
Waarom kiezen voor OKA ?
Actualiteit
5 slimme hacks om je kantoor koel te houden zonder airco
De werkplek verkoelen tijdens de zomer is een uitdaging voor veel bedrijven. Airconditioning is zeker een effectieve manier om ruimtes te verkoelen, maar vraagt ieder jaar een grote investering. Daarom is het interessant om alternatieve manieren te zoeken om de werkplek en vergaderruimtes te verfrissen, zoals de materiaalkeuze van je (tweedehands) kantoormeubelen en het creëren van schaduwrijke plaatsen.
Tweedehands kantoormeubelen: al uw vragen over gebruikte kantoormeubelen beantwoord
Jouw kantoor duurzaam én budgetvriendelijk inrichten? Dat kan! Tweedehands kantoormeubilair zit de laatste jaren in de lift. Met onze 40 jaar als marktleider op vlak van tweedehands kantoormeubilair zijn onze experts perfect geplaatst om al uw vragen over tweedehands kantoormeubelen te beantwoorden.