Overname van kantoormeubelen

Overname van kantoormeubelen

U heeft oude kantoormeubelen en u geraakt er niet vanaf?

Wij kopen uw oude kantoormeubelen op en zorgen voor een compleet nieuwe uitrusting van kantoormeubilair.

OKA Office Furniture is de enigste oplossing op de Belgische markt die uw oude kantoormeubelen een tweede leven kan geven.

Dankzij ons grote voorraad zijn wij in staat om u een aanbod « op maat « aan te bieden, aan een zéér lage prijs. Parallel hiervan, door middel van onze tweede afdeling OUTLET, zijn wij in staat om u een zéér voordelige oplossing aan te bieden (economisch en ecologisch) bij de overname van uw oude kantoormeubelen.

Een goed voorbeeld is onze klant Michael Page, één van de grootste wervingsbureaus in Brussel, die van ons aanbod heeft kunnen genieten. OKA Office Furniture heeft hun werkruimte getransformeerd in een zeer krachtig landschap en terwijl zorgden wij voor een zeer zuinige en ecologische oplossing voor hun oude kantoormeubelen.

Welke stappen moet ik ondernemen?

Indien u enkel wilt verkopen, opgelet: wij nemen geen meubels over zonder aankoop van nieuwe kantoormeubelen.

Stuur ons het volgende* :

  • een inventaris van alles dat u wenst te verkopen (merk, aantal,...)
  • duidelijke foto's van de artikelen

*Hoe meer informatie u ons geeft, hoe meer kans u heeft op overname.

Al deze informatie mag u opsturen naar info@oka.be met als titel "Overname van kantoormeubelen". Deze e-mails zal onze aankoopdienst aandachtig lezen en beantwoorden.