Totaalconcept

OKA biedt meer dan 40 jaar aan expertise als betrouwbare partner voor totaalconcepten op het gebied van kantoorinrichting. Of u nu een nieuw kantoor wilt creëren, uw huidige ruimte wilt herontwerpen of gewoon een frisse update nodig heeft, OKA staat voor u klaar.

Totaalconcept

Onze aanpak

Kiezen voor een totaalconcept kantoorinrichting bij OKA is kiezen om volledig ontzorgd te worden. Vanaf het eerste contact tot de oplevering en opvolging: uw project is bij onze experts altijd in goede handen. Ontdek hoe wij voor uw kantoorinrichting te werk gaan en het verschil maken.

Pexels proxyclick visitor management system 2451566

Ontwerp naar uw noden

Onze interieurontwerpers vertalen uw visie naar een praktische en inspirerende kantooromgeving. We luisteren niet alleen naar uw behoeften, maar komen fysiek langs om uw ruimte te analyseren. Zo kunnen we rekening houden met geluid, lichtinval, ruimte en andere unieke eigenschappen van uw pand.

Vervolgens bieden we een op maat gemaakt ontwerp dat past bij uw bedrijfscultuur en doelstellingen. Dit ontwerp wordt steeds in samenspraak met u gemaakt en afgetoetst aan de doelen die u voor ogen hebt.

Web2

Overname oud meubilair

OKA is één van de weinige bedrijven in België dat uw gebruikte kantoormeubilair kan overnemen. Hiermee komen we niet alleen tegemoet aan uw zorgen, maar maken we samen ook een positieve impact op het milieu. Uw oud meubilair komt immers niet terecht op de afvalberg maar wordt door onze OKA Circular kwaliteitscontrole voorbereid op een tweede leven als tweedehands kantoormeubilair.

Bovendien wordt de overname van uw oud meubilair meegenomen in de prijsofferte, wat resulteert in een mooie korting en een onklopbaar scherpe prijs voor uw totaalconcept kantoorinrichting.

7

Geen verrassingen bij levering

Onze hoofdmonteur komt voorafgaand aan de levering ter plaatse om te verzekeren dat uw nieuwe kantoorinrichting onder optimale omstandigheden kan doorgaan. Zo komen we niet voor verrassingen te staan en bent u verzekerd van een snelle en vlekkeloze overgang van uw oude naar nieuwe kantoorinrichting.

Vervolgens verzorgen wij de levering en montage met ons eigen team monteurs, die deze steeds uitvoeren met heel veel ervaring, vakbekwaamheid en enthousiasme. Ons doel is steeds hetzelfde: een project in schoonheid tot een goed einde te brengen en onze beloftes na te komen.

Kies OKA voor uw kantoorinrichting

  1. Luisteren naar uw wensen en verwachtingen
  2. Fysieke analyse van uw situatie
  3. Gedetailleerde offerte
  4. Concept en ontwikkeling afgestemd op uw noden
  5. Levering en montage door eigen team
  6. Opvolging na installatie
OKA OFFICE FURNITURE 2022

OKA, uw one stop shop voor kantoorinrichting

Van onthaal tot directiebureau, landschapsbureau tot gemeenschappelijke ruimte, bureaustoel tot vergaderruimte en van akoestiek tot accessoires; bij OKA vindt u het totaalaanbod voor elke ruimte van uw onderneming.

Een totaalconcept houdt rekening met elke vierkante meter van uw kantoorruimte. Ons aanbod is hier dan ook op afgestemd met oplossingen en meubelstukken zoals:

  • Bureaus
  • Directiemeubelen
  • Zitmeubilair
  • Kasten en opbergsystemen
  • Vergaderruimten
  • Akoestiek
  • Onthaalbalies en recepties
  • Allerhande accessoires

Neem een kijkje in onze catalogus of laat je inspireren door onze bestaande meubelstukken en collecties.

Vertrouw op OKA voor uw totaalconcept kantoorinrichting

Neem vandaag nog volledig vrijblijvend contact met ons op en vertel onze experten alles over de inrichting van uw kantoor.

OKA homepage 1

OKA heeft een reactief team ter plaatse en intern een dispatching die een oplossing vindt voor alle onvoorziene omstandigheden.

Benny Vangindertael
Hoofdmonteur OKA